Strefa Mieszkańca
slajder3
strefa

Po prostu mieszkaj, nam zostaw całą resztę

Internetowa Obsługa Klienta (IOK)

Internetowa Obsługa Klienta pozwala właścicielom:

  •  na bieżąco weryfikować stany rozrachunków ze Wspólnotą, tj. naliczenia miesięczne, rozliczenia mediów, wpłaty i salda z tego wynikające;
  • wydrukować zaliczkę/notę księgową w takiej samej wersji jaka jest przesłana na adres mailowy lub wrzucana do skrzynki;
  • sprawdzać stany liczników indywidualnych wody i ciepła;
  • głosować nad uchwałami WM;
  • zmieniać dane kontaktowe;
  • zapoznawać się z ogłoszeniami zarządcy nieruchomości.

Telefony Alarmowe

ogólny Gdynia Sopot Gdańsk
Pogotowie ratunkowe 999 (58) 620 00 01 (58) 551-11-56 (58) 520 40 17
Straż pożarna 998 (58) 620 56 13 (58) 555-81-70 (58) 511 95 65
Policja 997 (58) 662 12 22 (58) 521-62-22 (58) 553 00 21
Straż miejska 986 (58) 660 25 03 (58) 521-38-50 (58) 301 30 11
Pogotowie energetyczne 991 (58) 620 45 50 (58) 620-45-50 (58) 341 23 23
Pogotowie ciepłownicze 993 (58) 627 38 91 (58) 663-13-93 (58) 524 35 80
Pogotowie wodno-kanalizacyjne 994 (58) 621 90 19 (58) 668-72-72 (58) 301 20 67

Logowanie

ic-strefa



All right reserved VEIDIK 2016 ©
VEIDIK | Aleja Niepodległości 719, Sopot | tel./fax. 58 622 26 02 | e-mail: info@veidik.pl