Aktualizacja serwisu IOK

Aktualizacja serwisu IOK

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować, iż od dnia 20.05.2020 r. udostępniliśmy dla Państwa aktualizację serwisu Internetowej Obsługi Klienta (IOK).
Aktualizacja obejmuje również zmianę wyglądu i szaty graficznej serwisu.

Przypominamy, że IOK pozwala właścicielom:

  •  dokonać płatności zaliczek otrzymywanych od wspólnoty,
  •  weryfikować stany rozrachunków ze Wspólnotą, tj. naliczenia miesięczne, rozliczenia mediów, wpłaty i salda z tego wynikające,
  •  wydrukować zaliczkę/notę księgowa w takiej samej wersji jaka jest przesyłana na adres mailowy lub wrzucana do skrzynki,
  • sprawdzać stany liczników indywidualnych wody i ciepła,
  • zmieniać dane kontaktowe,
  • zapoznawać się z ogłoszeniami zarządcy,
  • głosować nad uchwałami Wspólnoty,
  • samodzielnie odzyskać hasło do logowania.

    Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasz serwis IOK był dla Państwa przyjazny w obsłudze, czytelny i przede wszystkim zrozumiały.

 

Biuro Zarządu VEIDIK

All right reserved VEIDIK 2020 ©
VEIDIK | Aleja Niepodległości 719, Sopot | tel./fax. 58 622 26 02 | e-mail: info@veidik.pl